„Pomagajmy sobie”- inicjatywa MC w czasie pandemii
PKE – okres obowiązywania umowy oraz automatyczne przedłużanie umów
1 października, 2020
PKE – usługi o podwyższonej opłacie
8 października, 2020

Krótko o samej akcji

O tym, że w ostatnich tygodniach liczba zakażeń  drastycznie wzrosła każdy zdaje sobie sprawę, dlatego naturalnym jest, że w związku ze spodziewaną tzw. drugą falą zakażeń, prawdopodobieństwo powrotu pracowników do zdalnego wykonywania pracy, jak i potencjalnym wzrostem liczby szkół prowadzących zajęcia w trybie zdalnym lub hybrydowym jest bardzo duże. Chcąc wyjść naprzeciw przyszłym potrzebom obywateli, MC wystąpiło z apelem o udział w inicjatywie zebrania informacji dotyczących ofert operatorów, które podczas pandemii mogą okazać się kluczowe  czy to dla obecnych, czy potencjalnych nowych użytkowników.

Razem, ale jak?

Na rządowej stronie Ministerstwo Cyfryzacji przygotowało przejrzysty spis operatorów biorących udział w przedmiotowej akcji, pozwalając tym samym na przedstawienie swojej oferty w przystępny dla użytkownika sposób oraz promocję przyjętych przez siebie nowoczesnych rozwiązań.

W zakładach tworzonych pod indywidualnie wskazanych operatorów, każdy operator może zawrzeć informacje dotyczące swoich korzystnych warunków umów, możliwości załatwienia formalności online, wydłużenia terminu płatności faktur, pakietów dodatkowych bezpłatnych GB oraz specjalnych ofert podlegających pod kategorię edukacji i pracy, rozrywki lub innych oferowanych przez siebie usług.

Jak przystąpić do akcji?

Aby wziąć  udział w promowanej inicjatywie należy wypełnić wzór tabeli o informacje dotyczące udogodnień dla klientów oraz gdzie u operatora można znaleźć wskazane informacje, a następnie uzupełnioną tabelę wysłać na adres mailowy: magdalena.nowak@mc.gov.pl.

Udział w akcji jest bezpłatny, także to doskonała okazja do promocji własnej firmy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*